Dom za starije i nemoćne osobe Čakovec
Naše usluge
Smještaj
Korisnici se smještaju: temeljem rješenja o smještaju upućenog od nadležnog Zavoda za socijalni rad ili na temelju ugovora o smještaju.
U sklopu smještaja Dom pruža usluge: stanovanja, prehrane, održavanja osobne higijene, brigu o zdravlju, njegu, radne aktivnosti i korištenje slobodnog vremena.
Ovisno o stupnju samostalnosti u podmirivanju potreba za kretanjem, hranjenjem, oblačenjem, osobnom higijenom korisnici se smještaju na stambeni dio ili na odjel pojačane njege i brige o zdravlju.
Stambeni smještaj za funkcionalno neovisne korisnike – I. stupanj usluge
Stambenim smještajem u jednokrevetnim i dvokrevetnim sobama pružaju se slijedeće usluge:
- prehrana koja se sastoji od tri obroka dnevno, prema utvrđenim normativima za prehranu starijih osoba,
- dijetalna prehrana prema uputama liječnika,
- briga o zdravstvenom stanju korisnika
- pomoć pri održavanju osobne higijene,
- održavanje higijene prostora,
- pranje i glačanje rublja,
- usluge socijalnog rada,
- aktivnosti radne terapije,
- fizikalna terapija
- organizirano provođenje slobodnog vremena,
- i druge usluge utvrđene Statutom Doma i programom rada.
Smještaj na odjel pojačane njege i brige o zdravlju, za funkcionalno ovisne korisnike – II., III. i IV. stupanj usluge
Smještajem na Odjel pojačane njege i brige o zdravlju u jednokrevetnim, dvokrevetnim i trokrevetnim sobama za funkcionalno ovisne korisnike osigurava se:
- prehrana koja se sastoji od tri obroka dnevno, prema utvrđenim normativima za prehranu starijih osoba,
- dijetalna prehrana prema uputama liječnika,
- briga o zdravstvenom stanju korisnika
- pomoć pri odijevanju i svlačenju
- pomoć pri hranjenju
- obavljanje osobne higijene
- pomoć pri obavljanju fizioloških potreba
- održavanje higijene kreveta
- pomoć pri održavanju čistoće uže okoline
- pranje i glačanje rublja,
- usluge socijalnog rada,
- aktivnosti radne terapije,
- fizikalnu terapiju
- organizirano provođenje slobodnog vremena,
- i druge usluge utvrđene Statutom Doma i programom rada.
Dnevni boravak
Osnovni uvjet za smještaj korisnika u Dnevni boravak su smanjene psihofizičke sposobnosti, te osobe oboljele od Alzheimeirove bolesti i/ili s drugim demencijama.
Isključene su osobe s teškim psihičkim poremećajima, osobe s duševnim bolestima, ovisnici o alkoholu, te nepokretne osobe kojima je potrebna intenzivna njega.
Radno vrijeme Dnevnog boravka je od 6:30 sati do 16:30 sati, svaki dan osim subote, nedjelje i blagdana.
Dnevni boravak pruža:
- boravak i prehranu,
- brigu o zdravlju,
- usluge socijalnog rada,
- usluge radnih aktivnosti,
- organiziranje slobodnog vremena.
Dolazak po korisnika i povratak kući organizira obitelj.
Dokumentacija
Dokumentacija potrebna za smještaj u Dom
Da biste postali član naše velike obitelji neophodno je da nam dostavite:
-
- Molba s kratkom biografijom:
- Ime i prezime, datum i mjesto rođenja, adresa i telefonski broj,
- Stupanj obrazovanja,
- Bračni status,
- Navesti podatke o djeci /ime i prezime, datum rođenja, adresa, telefonski broj/ i međusobne odnose s njima,
- Stambeni status
- Zdravstveni status-pokretljivost
- Vaš razlog dolaska u ustanovu.
- Rodni list ne stariji od godinu dana,
- Preslika osobne iskaznice, zdravstvene iskaznice i iskaznice dopunskog zdravstvenog osiguranja,
- Zadnji odrezak od mirovine
- Izjavu obveznika uzdržavanja o podmirenju razlike troškova smještaja ili troškove smještaja u potpunosti u domu, ovjerena kod javnog bilježnika,
- Potvrdu liječnika psihijatra da osoba ne boluje od bolesti zbog kojih može ugroziti zdravstveno stanje i sigurnost drugih korisnika,
- Potvrda liječnika opće prakse da osoba ne boluje od zaraznih bolesti, navesti dijagnoze bolesti od kojih boluje,
- Laboratorijske pretrage – KKS, SE, GUK, urin,
* ne uvažavamo liječničke nalaze ne starije od 6 mjeseci.
- Molba s kratkom biografijom:
Nakon dostave dokumentacije Komisija za prijem i otpust korisnika razmotrit će Vašu molbu i u pismenom obliku obavijestiti o svom zaključku.
Sukladno Zakonu o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka, Dom za starije i nemoćne osobe Čakovec se obvezuje prikupljati, obrađivati i zaštititi osobne podatke korisnika svojih usluga samo u svrhu s kojom je korisnik usluga prethodno upoznat, odnosno radi stjecanja statusa korisnika usluga Doma. U procesu realizacije tražene usluge i za davanje obavijesti i informacija vezanih uz Vaš smještaj u Domu, koristit ćemo samo one informacije koje nam svojevoljno date. Obvezujemo se da nećemo prodati, iznijeti ili dati ove informacije trećoj stranci na način koji nije naveden u ovoj informaciji.
Dokumentacija se predaje socijalnoj radnici Doma ili Depadanse, utorkom, srijedom i četvrtkom u vremenu od 10:00 – 13:00 sati.
Dokumentacija potrebna za smještaj u Dnevni boravak
Da biste postali član naše obitelji neophodno je da nam dostavite:
- Molbu s kratkom biografijom:
- Ime i prezime, datum i mjesto rođenja, adresa i telefonski broj,
- stupanj obrazovanja,
- bračni status,
- navesti podatke o djeci i međusobne odnose s njima,
- stambeni uvjeti,
- zdravstveni status – pokretljivost,
- Vaš razlog dolaska u ustanovu.
- Rodni list ne stariji od godinu dana.
- Preslika osobne iskaznice, zdravstvene iskaznice i iskaznice dopunskog zdravstvenog osiguranja
- Zadnji odrezak od mirovine.
- Izjavu obveznika uzdržavanja o podmirenju razlike troškova smještaja ili troškova smještaja u potpunosti u domu, ovjerena kod javnog bilježnika.
- Potvrdu liječnika psihijatra da osoba ne boluje od bolesti zbog kojih može ugroziti zdravstveno stanje i sigurnost drugih korisnika.
- Potvrdu liječnika opće prakse da osoba ne boluje od zaraznih bolesti, navesti dijagnoze bolesti od kojih boluje.
- Laboratorijske pretrage – KKS, SE, GUK, urin.
* ne uvažavamo liječničke nalaze starije od 6 mjeseci
Sukladno Zakonu o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka, Dom za starije i nemoćne osobe Čakovec se obvezuje prikupljati, obrađivati i zaštititi osobne podatke kandidata za smještaj samo u svrhu s kojom je kandidat upoznat, odnosno radi stjecanja statusa korisnika usluga Doma.
U procesu realizacije tražene usluge i za davanje obavijesti i informacija vezanih uz Vaš smještaj u Domu, koristit ćemo podatke temeljem propisa koji reguliraju socijalnu skrb. Obvezujemo se da nećemo prodati, iznijeti ili dati ove informacije trećoj osobi na način koji nije naveden u ovoj informaciji.
Dokumentacija se predaje socijalnoj radnici Doma ili Depandanse, utorkom, srijedom i četvrtkom u vremenu od 10:00 – 13:00 sati.
Nakon što nam, dostavite kompletnu dokumentaciju rješavati će je Komisija za prijem i otpust korisnika, a zaključak Komisije biti će Vam dostavljen u pismenom obliku.