Dom za starije i nemoćne osobe Čakovec

Naše usluge

Smještaj

Korisnici se smještaju: temeljem rješenja o smještaju upućenog od nadležnog Zavoda za socijalni rad ili na temelju ugovora o smještaju.
U sklopu smještaja Dom pruža usluge: stanovanja, prehrane, održavanja osobne higijene, brigu o zdravlju, njegu, radne aktivnosti i korištenje slobodnog vremena.
Ovisno o stupnju samostalnosti u podmirivanju potreba za kretanjem, hranjenjem, oblačenjem, osobnom higijenom korisnici se smještaju na stambeni dio ili na odjel pojačane njege i brige o zdravlju.

Stambeni smještaj za funkcionalno neovisne korisnike – I. stupanj usluge

Stambenim smještajem u jednokrevetnim i dvokrevetnim sobama pružaju se slijedeće usluge:

  • prehrana koja se sastoji od tri obroka dnevno, prema utvrđenim normativima za prehranu starijih osoba,
  • dijetalna prehrana prema uputama liječnika,
  • briga o zdravstvenom stanju korisnika
  • pomoć pri održavanju osobne higijene,
  • održavanje higijene prostora,
  • pranje i glačanje rublja,
  • usluge socijalnog rada,
  • aktivnosti radne terapije,
  • fizikalna terapija
  • organizirano provođenje slobodnog vremena,
  • i druge usluge utvrđene Statutom Doma i programom rada.
Smještaj na odjel pojačane njege i brige o zdravlju, za funkcionalno ovisne korisnike – II., III. i IV. stupanj usluge

Smještajem na Odjel pojačane njege i brige o zdravlju u jednokrevetnim, dvokrevetnim i trokrevetnim sobama za funkcionalno ovisne korisnike osigurava se:

  • prehrana koja se sastoji od tri obroka dnevno, prema utvrđenim normativima za prehranu starijih osoba,
  • dijetalna prehrana prema uputama liječnika,
  • briga o zdravstvenom stanju korisnika
  • pomoć pri odijevanju i svlačenju
  • pomoć pri hranjenju
  • obavljanje osobne higijene
  • pomoć pri obavljanju fizioloških potreba
  • održavanje higijene kreveta
  • pomoć pri održavanju čistoće uže okoline
  • pranje i glačanje rublja,
  • usluge socijalnog rada,
  • aktivnosti radne terapije,
  • fizikalnu terapiju
  • organizirano provođenje slobodnog vremena,
  • i druge usluge utvrđene Statutom Doma i programom rada.

Dnevni boravak

Osnovni uvjet za smještaj korisnika u Dnevni boravak su smanjene psihofizičke sposobnosti, te osobe oboljele od Alzheimeirove bolesti i/ili s drugim demencijama.
Isključene su osobe s teškim psihičkim poremećajima, osobe s duševnim bolestima, ovisnici o alkoholu, te nepokretne osobe kojima je potrebna intenzivna njega.

Radno vrijeme Dnevnog boravka je od 6:30 sati do 16:30 sati, svaki dan osim subote, nedjelje i blagdana.

Dnevni boravak pruža:

  • boravak i prehranu,
  • brigu o zdravlju,
  • usluge socijalnog rada,
  • usluge radnih aktivnosti,
  • organiziranje slobodnog vremena.

Dolazak po korisnika i povratak kući organizira obitelj.

Dokumentacija

Dokumentacija potrebna za smještaj u Dom

  1. zahtjev za smještaj,
  2. preslika osobne iskaznice,
  3. preslika zdravstvene iskaznice i dopunskog zdravstvenog osiguranja,
  4. rodni list, ne stariji od godinu dana,
  5. potvrda o visini mirovine isplaćene u mjesecu prije podnošenja zahtjeva, ako osoba prima mirovinu (odrezak mirovine),
  6. rješenje o skrbništvu, ako postoji,
  7. liječnička potvrda, na propisanom obrascu, u originalu,
  8. zdravstvena dokumentacija (nalazi liječnika) kao dokaz zdravstvenog stanja, ne stariji od jedne godine do dana podnošenja zahtjeva, rješenja nadležnih tijela,
  9. izjava obveznika plaćanja o prihvaćanju obveze plaćanja ili nadoplaćivanja troškova (cijene) smještaja umjesto korisnika, ovjerena kod javnog bilježnika, u originalu,
  10. privola za korištenje osobnih podataka.

Nakon dostave dokumentacije Komisija za prijem i otpust korisnika razmotrit će Vašu molbu i u pismenom obliku obavijestiti o svom zaključku.

Dokumentacija se predaje socijalnoj radnici Doma ili Depadanse,
utorkom, srijedom i četvrtkom u vremenu od 10:00 – 13:00 sati ili
putem e-mail adrese:
domsocijalna@domzastarije-ck.hr ili
depsocijalna@domzastarije-ck.hr.

Telefonski kontakti:
Centrala: 040/370-333
Socijalna radnica (Dom): 040/370-302
Socijalna radnica (Depadansa): 040/373-805

Dokumentacija potrebna za smještaj u Dom

  1. zahtjev za smještaj,
  2. preslika osobne iskaznice,
  3. preslika zdravstvene iskaznice i dopunskog zdravstvenog osiguranja,
  4. rodni list, ne stariji od godinu dana,
  5. potvrda o visini mirovine isplaćene u mjesecu prije podnošenja zahtjeva, ako osoba prima mirovinu (odrezak mirovine),
  6. rješenje o skrbništvu, ako postoji,
  7. liječnička potvrda, na propisanom obrascu, u originalu,
  8. zdravstvena dokumentacija (nalazi liječnika) kao dokaz zdravstvenog stanja, ne stariji od jedne godine do dana podnošenja zahtjeva, rješenja nadležnih tijela,
  9. izjava obveznika plaćanja o prihvaćanju obveze plaćanja ili nadoplaćivanja troškova (cijene) smještaja umjesto korisnika, ovjerena kod javnog bilježnika, u originalu,
  10. privola za korištenje osobnih podataka.

Nakon dostave dokumentacije Komisija za prijem i otpust korisnika razmotrit će Vašu molbu i u pismenom obliku obavijestiti o svom zaključku.

Dokumentacija se predaje socijalnoj radnici Doma ili Depadanse,
utorkom, srijedom i četvrtkom u vremenu od 10:00 – 13:00 sati ili
putem e-mail adrese:
domsocijalna@domzastarije-ck.hr ili
depsocijalna@domzastarije-ck.hr.

Telefonski kontakti:
Centrala: 040/370-333
Socijalna radnica (Dom): 040/370-302
Socijalna radnica (Depadansa): 040/373-805

Skip to content