Dom za starije i nemoćne osobe Čakovec

Naše usluge

Smještaj

Korisnici se smještaju: temeljem rješenja o smještaju upućenog od nadležnog Zavoda za socijalni rad ili na temelju ugovora o smještaju.
U sklopu smještaja Dom pruža usluge: stanovanja, prehrane, održavanja osobne higijene, brigu o zdravlju, njegu, radne aktivnosti i korištenje slobodnog vremena.
Ovisno o stupnju samostalnosti u podmirivanju potreba za kretanjem, hranjenjem, oblačenjem, osobnom higijenom korisnici se smještaju na stambeni dio ili na odjel pojačane njege i brige o zdravlju.

Stambeni smještaj za funkcionalno neovisne korisnike – I. stupanj usluge

Stambenim smještajem u jednokrevetnim i dvokrevetnim sobama pružaju se slijedeće usluge:

  • prehrana koja se sastoji od tri obroka dnevno, prema utvrđenim normativima za prehranu starijih osoba,
  • dijetalna prehrana prema uputama liječnika,
  • briga o zdravstvenom stanju korisnika
  • pomoć pri održavanju osobne higijene,
  • održavanje higijene prostora,
  • pranje i glačanje rublja,
  • usluge socijalnog rada,
  • aktivnosti radne terapije,
  • fizikalna terapija
  • organizirano provođenje slobodnog vremena,
  • i druge usluge utvrđene Statutom Doma i programom rada.
Smještaj na odjel pojačane njege i brige o zdravlju, za funkcionalno ovisne korisnike – II., III. i IV. stupanj usluge

Smještajem na Odjel pojačane njege i brige o zdravlju u jednokrevetnim, dvokrevetnim i trokrevetnim sobama za funkcionalno ovisne korisnike osigurava se:

  • prehrana koja se sastoji od tri obroka dnevno, prema utvrđenim normativima za prehranu starijih osoba,
  • dijetalna prehrana prema uputama liječnika,
  • briga o zdravstvenom stanju korisnika
  • pomoć pri odijevanju i svlačenju
  • pomoć pri hranjenju
  • obavljanje osobne higijene
  • pomoć pri obavljanju fizioloških potreba
  • održavanje higijene kreveta
  • pomoć pri održavanju čistoće uže okoline
  • pranje i glačanje rublja,
  • usluge socijalnog rada,
  • aktivnosti radne terapije,
  • fizikalnu terapiju
  • organizirano provođenje slobodnog vremena,
  • i druge usluge utvrđene Statutom Doma i programom rada.

Dnevni boravak

Osnovni uvjet za smještaj korisnika u Dnevni boravak su smanjene psihofizičke sposobnosti, te osobe oboljele od Alzheimeirove bolesti i/ili s drugim demencijama.
Isključene su osobe s teškim psihičkim poremećajima, osobe s duševnim bolestima, ovisnici o alkoholu, te nepokretne osobe kojima je potrebna intenzivna njega.

Radno vrijeme Dnevnog boravka je od 6:30 sati do 16:30 sati, svaki dan osim subote, nedjelje i blagdana.

Dnevni boravak pruža:

  • boravak i prehranu,
  • brigu o zdravlju,
  • usluge socijalnog rada,
  • usluge radnih aktivnosti,
  • organiziranje slobodnog vremena.

Dolazak po korisnika i povratak kući organizira obitelj.

Dokumentacija

Dokumentacija potrebna za smještaj u Dom

Da biste postali član naše velike obitelji neophodno je da nam dostavite:

    1. Molba s kratkom biografijom:
      • Ime i prezime, datum i mjesto rođenja, adresa i telefonski broj,
      • Stupanj obrazovanja,
      • Bračni status,
      • Navesti podatke o djeci /ime i prezime, datum rođenja, adresa, telefonski broj/ i međusobne odnose s njima,
      • Stambeni status
      • Zdravstveni status-pokretljivost
      • Vaš razlog dolaska u ustanovu.
    2. Rodni list ne stariji od godinu dana,
    3. Preslika osobne iskaznice, zdravstvene iskaznice i iskaznice dopunskog zdravstvenog osiguranja,
    4. Zadnji odrezak od mirovine
    5. Izjavu obveznika uzdržavanja o podmirenju razlike troškova smještaja ili troškove smještaja u potpunosti u domu, ovjerena kod javnog bilježnika,
    6. Potvrdu liječnika psihijatra da osoba ne boluje od bolesti zbog kojih može ugroziti zdravstveno stanje i sigurnost drugih korisnika,
    7. Potvrda liječnika opće prakse da osoba ne boluje od zaraznih bolesti, navesti dijagnoze bolesti od kojih boluje,
    8. Laboratorijske pretrage – KKS, SE, GUK, urin,
      * ne uvažavamo liječničke nalaze ne starije od 6 mjeseci.

Nakon dostave dokumentacije Komisija za prijem i otpust korisnika razmotrit će Vašu molbu i u pismenom obliku obavijestiti o svom zaključku.

Sukladno Zakonu o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka, Dom za starije i nemoćne osobe Čakovec se obvezuje prikupljati, obrađivati i zaštititi osobne podatke korisnika svojih usluga samo u svrhu s kojom je korisnik usluga prethodno upoznat, odnosno radi stjecanja statusa korisnika usluga Doma. U procesu realizacije tražene usluge i za davanje obavijesti i informacija vezanih uz Vaš smještaj u Domu, koristit ćemo samo one informacije koje nam svojevoljno date. Obvezujemo se da nećemo prodati, iznijeti ili dati ove informacije trećoj stranci na način koji nije naveden u ovoj informaciji.

Dokumentacija se predaje socijalnoj radnici Doma ili Depadanse, utorkom, srijedom i četvrtkom u vremenu od 10:00 – 13:00 sati.

Dokumentacija potrebna za smještaj u Dnevni boravak

Da biste postali član naše obitelji neophodno je da nam dostavite:

    1. Molbu s kratkom biografijom:
      • Ime i prezime, datum i mjesto rođenja, adresa i telefonski broj,
      • stupanj obrazovanja,
      • bračni status,
      • navesti podatke o djeci i međusobne odnose s njima,
      • stambeni uvjeti,
      • zdravstveni status – pokretljivost,
      • Vaš razlog dolaska u ustanovu.
    2. Rodni list ne stariji od godinu dana.
    3. Preslika osobne iskaznice, zdravstvene iskaznice i iskaznice dopunskog zdravstvenog osiguranja
    4. Zadnji odrezak od mirovine.
    5. Izjavu obveznika uzdržavanja o podmirenju razlike troškova smještaja ili troškova smještaja u potpunosti u domu, ovjerena kod javnog bilježnika.
    6. Potvrdu liječnika psihijatra da osoba ne boluje od bolesti zbog kojih može ugroziti zdravstveno stanje i sigurnost drugih korisnika.
    7. Potvrdu liječnika opće prakse da osoba ne boluje od zaraznih bolesti, navesti dijagnoze bolesti od kojih boluje.
    8. Laboratorijske pretrage – KKS, SE, GUK, urin.

* ne uvažavamo liječničke nalaze starije od 6 mjeseci

Sukladno Zakonu o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka, Dom za starije i nemoćne osobe Čakovec se obvezuje prikupljati, obrađivati i zaštititi osobne podatke kandidata za smještaj samo u svrhu s kojom je kandidat upoznat, odnosno radi stjecanja statusa korisnika usluga Doma.

U procesu realizacije tražene usluge i za davanje obavijesti i informacija vezanih uz Vaš smještaj u Domu, koristit ćemo podatke temeljem propisa koji reguliraju socijalnu skrb. Obvezujemo se da nećemo prodati, iznijeti ili dati ove informacije trećoj osobi na način koji nije naveden u ovoj informaciji.

Dokumentacija se predaje socijalnoj radnici Doma ili Depandanse, utorkom, srijedom i četvrtkom u vremenu od 10:00 – 13:00 sati.

Nakon što nam, dostavite kompletnu dokumentaciju rješavati će je Komisija za prijem i otpust korisnika, a zaključak Komisije biti će Vam dostavljen u pismenom obliku.

Skip to content